RENDELÉS
Van-e lehetőség arra, hogy az adott terméket megnézzem és megvásároljam közvetlenül a boltban?
Jelen pillanatban csak nagykereskedelmi raktárként működünk, így lámpáink nincsenek kiállítva, becsomagolt állapotban tároljuk őket.
Tudok-e kártyával fizetni az Önök üzletében?
Igen, lehet nálunk fizetni készpénzzel és kártyával is.
Mennyire kötelező érvényű az áru elérhetőségének ideje?
A közzétett elérhetőségi idők csak tájékoztató jellegűek. Ezek az egyes szállítók lehetőségeitől függenek. Az áru a jelölt időpontban általában rendelkezésre áll, ha valamilyen okból mégsem elérhető a termék vagy felmerül valamilyen probléma a szállítással kapcsolatban, akkor erről haladéktalanul tájékoztatjuk a vevőt.
Mennyi a szállítási idő?
Miután a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak (GLS, Csomagküldő, Magyar Posta, DPD), ezt 2-4 munkanapon belül kézbesítik az ügyfélnek.
Tudom-e még bővíteni a megrendelést, ha már elküldtem azt?
Amennyiben a rendelés nem került még befizetésre illetve nem utánvéttel lett lerögzítve, jelezze részünkre javítási igényét.
TERMÉK
Milyen garanciát nyújtanak a lámpatestekre?
A lámpatestek garanciája általában két év.
Tudnának küldeni nekem egy nyomtatott katalógust és termék árlistát?
Az összes termék és azok aktuális árai megtalálhatóak a honlapon.
Milyen hagyományos izzónak felel meg az energiatakarékos izzó fényerőssége?
Az energiatakarékos izzó fényerőssége ötszöröse a hagyományos izzóénak. Például: 10W energiatakarékos izzó = 50W hagyományos izzó.
SZÁLLÍTÁS
A lámpákat a GLS, DPD, Csomagküldő, illetve a Magyar Postával küldjük.
Van lehetőség arra, hogy a szállítás dátumát és idejét megbeszéljem?
Igen, ám ezt a megrendeléskor szükséges a megjegyzésben megadni, mi majd továbbítjuk ezt az információt a fuvarozónak.
FIZETÉSI INFORMÁCIÓK
Az árut nem csak utánvéttel fizetheti ki (a GLS, Magyar posta futárszolgálatnál készpénzzel), a megrendeléseket kifizetheti banki átutalással is, illetve online módon.
Mikor kapom meg az átutaláshoz szükséges adatokat, ha az előrefizetést választottam?
Miután megkapjuk és feldolgozzuk az Ön megrendelését, azonnal megküldjük e-mail címére a proforma számlát a fizetési utasításokkal. Ha a megrendelést hétvégén vagy ünnepnapokon teszi fel, a fizetési utasításokat a következő munkanapon küldjük meg.
Honnan tudhatom meg, hogy a pénzem megérkezett a számlájukra?
A kifizetés után kapni fog egy e-mailt a megrendelés állapotának változásáról, amely fizetettre változik.
Ha nem sikerül az online fizetés kártyával, mit tegyek?
Ez esetben kapni fog egy emailt, melyben a zöld "Rendelés befizetése gomb"-ra kattintva újra próbálhatja később, vagy más bankkártyával, illetve lehetősége van emailben, vagy telefonon fizetési módot váltani(Banki átutalásra vagy utánvétes fizetési módra).