Ingyenes szállítás 10,000 Ft felett

60 napos visszaküldési irányelv

10 év a magyar e-commerce piacon

+36 1 999 6751

Gyakori kérdések és válaszok

Tamás

Olv. ideje 5 perc
Cikkek

RENDELÉS



Van-e lehetőség arra, hogy az adott terméket megnézzem és megvásároljam közvetlenül a boltban?
Jelen pillanatban csak nagykereskedelmi raktárként működünk, így lámpáink nincsenek kiállítva, becsomagolt állapotban tároljuk őket.
Tudok-e kártyával fizetni az Önök üzletében?
Igen, lehet nálunk fizetni készpénzzel és kártyával is.
Mennyire kötelező érvényű az áru elérhetőségének ideje?
A közzétett elérhetőségi idők csak tájékoztató jellegűek. Ezek az egyes szállítók lehetőségeitől függenek. Az áru a jelölt időpontban általában rendelkezésre áll, ha valamilyen okból mégsem elérhető a termék vagy felmerül valamilyen probléma a szállítással kapcsolatban, akkor erről haladéktalanul tájékoztatjuk a vevőt.
Mennyi a szállítási idő?
Miután a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak (GLS, Csomagküldő, Magyar Posta, DPD), ezt 2-4 munkanapon belül kézbesítik az ügyfélnek.
Tudom-e még bővíteni a megrendelést, ha már elküldtem azt?
Amennyiben a rendelés nem került még befizetésre illetve nem utánvéttel lett lerögzítve, jelezze részünkre javítási igényét.

TERMÉK


Vissza lehet-e adni az árut, ha az nem megfelelő?
Igen, magánszemélyként a kézhezvételtől számított 60 napon, minden egyéb esetben 14 napon belül az eredeti dobozában kifogástalan állapotban visszaküldheti. Ilyen esetben kérjük használja a "Reklamáció és visszaküldés" menüpontot a weblap alján
Milyen garanciát nyújtanak a lámpatestekre?
A lámpatestek garanciája általában két év.
Tudnának küldeni nekem egy nyomtatott katalógust és termék árlistát?
Az összes termék és azok aktuális árai megtalálhatóak a honlapon.
Milyen hagyományos izzónak felel meg az energiatakarékos izzó fényerőssége?
Az energiatakarékos izzó fényerőssége ötszöröse a hagyományos izzóénak. Például: 10W energiatakarékos izzó = 50W hagyományos izzó.

SZÁLLÍTÁS


Milyen módon van megoldva a termékek szállítása?
A lámpákat a GLS, DPD, Csomagküldő, illetve a Magyar Postával küldjük.
Van lehetőség arra, hogy a szállítás dátumát és idejét megbeszéljem?
Igen, ám ezt a megrendeléskor szükséges a megjegyzésben megadni, mi majd továbbítjuk ezt az információt a fuvarozónak.

FIZETÉSI INFORMÁCIÓK


Milyen fizetési módokat használhatok?
Az árut nem csak utánvéttel fizetheti ki (a GLS, Magyar posta futárszolgálatnál készpénzzel), a megrendeléseket kifizetheti banki átutalással is, illetve online módon.
Mikor kapom meg az átutaláshoz szükséges adatokat, ha az előrefizetést választottam?
Miután megkapjuk és feldolgozzuk az Ön megrendelését, azonnal megküldjük e-mail címére a proforma számlát a fizetési utasításokkal. Ha a megrendelést hétvégén vagy ünnepnapokon teszi fel, a fizetési utasításokat a következő munkanapon küldjük meg.
Honnan tudhatom meg, hogy a pénzem megérkezett a számlájukra?
A kifizetés után kapni fog egy e-mailt a megrendelés állapotának változásáról, amely fizetettre változik.
Ha nem sikerül az online fizetés kártyával, mit tegyek?
Ez esetben kapni fog egy emailt, melyben a zöld "Rendelés befizetése gomb"-ra kattintva újra próbálhatja később, vagy más bankkártyával, illetve lehetősége van emailben, vagy telefonon fizetési módot váltani(Banki átutalásra vagy utánvétes fizetési módra).

REKLAMÁCIÓ

Hol tudom bejelenteni a reklamációt és hol találom meg a reklamációm állapotát?
Reklamációt be lehet jelenteni telefonon vagy a következő űrlap kitöltésével. A telefonszámunk a következő: 06 1 999 6751. Itt tud majd információt kérni a reklamáció állapotáról is.
Mit kell küldenem az áruval, ha az árut reklamáció miatt küldöm vissza Önöknek?
A kitöltés után kinyomtatott reklamációs űrlapot a csomagban vagy ha nincs nyomtatási lehetősége, a reklamációs számára hivatkozzon egy lap segítségével.
Kézhezvételét követően a szállítmányban találtam sérült árut, mit tegyek?
Minden esetben kérjük fényképezze le a sérült terméket és a szállító dobozt (csomagot) és használja a "Reklamáció és visszaküldés" elektronikus űrlapot.
Mennyi ideig tart az áru reklamálása?
Munkatársaink mindent megtesznek, hogy a reklamációt a vásárló megelégedésére a lehető leghamarabb megoldják. A reklamáció feldolgozására 30 nap biztosított.
Milyen a szállítási díj Önöknél?
Abban az esetben, ha a megrendelés több mint 10.000 Ft, a szállítási díj ingyenes.
A lámpa csomagolása megfelel a postai vagy a futárszolgálatos szállításra?
A lámpák úgy vannak csomagolva (különböző párnázó és kitömő anyagokkal), hogy a lámpák ne károsodjanak.

A cikk szerzője:

Tamás
Tamás Ügyfélszolgálati szakértő

Tamás az ügyfélszolgálat munkatársa. Többek között világítási tippek és lehetőségek keresésével is foglalkozik, amelyeket magazinunkban és tanácsadásunkban tesz közzé.