Mit tegyek, ha a csomagon sérülést látok?
Ha bármilyen sérülést talál a csomagoláson, kérjük, az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát. A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.
Abban az esetben, ha a csomag külsőleg sértetlen volt, és csak az átvételt követően észleli a sérülést, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a
reklamációs nyomtatvány kitöltésével, vagy a
+36 1 999 67 51 - es telefonszámon.
Mi a teendő, ha a lámpa eltört, és az ügyfél szeretné reklamálni?
Amennyiben az ügyfél kívánja reklamálni az árut, amelyet megvásárolt a www.lampak.hu oldalon, használja a reklamációs nyomtatványt gyors reklamáció benyújtásánál, vagy küldjön e-mailt a heldpesk@lampak.hu címre, amelyben feltünteti a termék típusát, kódszámát, számlaszámát vagy a megrendelés számát és a hiba leírását. Célszerű fényképet is csatolni a hibás termékről. Két munkanapon belül felvesszük a kapcsolatot az ügyféllel, és tájékoztatjuk lesz a reklamációról vagy a kedvezményről, beleértve a címet, ahová az ügyfél visszaküldheti a reklamált árut.
GYORS REKLAMÁCIÓ, VISSZAKÜLDÉS VAGY ÁRUCSERE
Nincs ideje összeírni az okokat a reklamációjával kapcsolatosan, vagy jelenleg foglalt a telefonvonal? Szeretné, hogy Ön helyett intézkedjünk? Használja az egyszerű
reklamációs nyomtatványt , és lépjen kapcsolatba a reklamációs részleggel. Az ütemtervünk szerint felvesszük Önnel a kapcsolatot legkésőbb 2 munkanapon belül, és együtt megoldást találunk problémájára.