2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni válassza a "Pénztárhoz" gombot, ezzel a Bevásárlókosárba jut, ahol módja van a szállítási és fizetési mód kiválasztására, a megrendelés módosítására, a szállítási és számlázási cím megadására.
3. Szállítási és fizetési mód kiválasztása.
Az árut a GLS Hungary, DPD, RABEN, Magyar postával vagy Csomagküldő - átvevő helyre szállítjuk.
Választhat utánvét, bankkártyás, online (PayPal , Google Pay) és banki előre utalási fizetési módok között. Ha a megrendelés értéke a kedvezmény levonása után meghaladja a 10.000 Ft-ot, a szállítási díjat az eladó átvállalja.
4. A megrendelés módosítása
A megrendelt áru és annak elérhetősége, a szállítási díj és az Ön által fizetendő végösszeg a képernyő jobb oldalán áttekinthető.
A törlést jelző X gombra kattintva törölheti az adott árut a kosárból.
A mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg, válassza a kosár frissítésére szolgáló, nyilakat ábrázoló gombot.
5. Ezt követően a számlázási adatok megadása következik. Amennyiben már regisztrálta magát, egyszerűen be tud lépni a fiókjába. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!*
6. Elérhetőségi adatok megadása (e-mail cím, telefonszám) - többet erről az Adatkezelésről. címszó alatt.
7. A megrendelés és a megadott adatok ellenőrzése, az Általános Szerződési és Felhasználási feltételekkel való egyetértés megerősítése, valamint a Megjegyzés kitöltése utánt (pl: a készülék, vagy termék színét illetően) továbbléphet a megrendeléshez.
8. A "Megrendelés teljesítése fizetési kötelezettséggel" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését,
9. Még a megrendelés elküldése előtt lehetősége van a Hírlevél küldésével egyetérteni. Több információt az Általános Szerződési és Felhasználási feltételek tartalmaznak.
10. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A megrendelés automatikusan generált visszajelzése még nem jelenti a megrendelés elfogadását. Ez csak annak a megerősítése, hogy a rendelést már nyilvántartásba vették az eladó rendszerében.
11. A beérkezett megrendelését telefonon csak abban az esetben erősítjük meg, ha vagy a megjegyzésben leírtak vagy az áru hozzáférhetősége ezt indokolja, illetve szükség van a megadott adatok egyeztetésére!
A fotovoltaikus panelekkel vagy a napelemes tartozékokkal kapcsolatos panasz esetén ne kísérelje meg szétszerelni azokat. Sok esetben a probléma távolról is megoldható egy szerviztechnikus segítségével. Ezért kérjük, várja meg a kárrendezési osztály egyik tagjának kapcsolatfelvételét.