Ingyenes szállítás 10,000 Ft felett

60 napos visszaküldési irányelv

10 év a magyar e-commerce piacon

+36 1 999 6751

A vásárlásról

Ebben a részben minden fontos információt megtalál a weboldalunkon történő vásárlással kapcsolatban. Részletesen elmagyarázzuk, hogyan kell eljárni a termékek megrendelésekor, a fizetési és szállítási lehetőségeket, valamint az esetleges panaszok és visszaküldések kezelését. Célunk, hogy a vásárlási folyamat a lehető legegyszerűbb és kényelmesebb legyen. Ha bármilyen kérdése van, vagy további információra van szüksége, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk - szívesen segítünk.

A legtöbbet olvasott

Összes cikk

Kapcsolat

Kapcsolat

Segítségre van szüksége? Hét-Péntek 8:00-17:30 között állunk rendelkezésére. #@#PHONEPREFIX#@# #@#PHONE#@# helpdesk@lampak.hu Kérdése van? Hívjon minket a #@#PHONEPREFIX#@# #@#PHONE#@# -es telefonszámon. Vagy lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapokon keresztül: Általános

A vásárlásról
ÜZLETI FELTÉTELEK

ÜZLETI FELTÉTELEK

ÜZLETI FELTÉTELEK     a Donoci s.r.o. cégtől székhelye Pražská 2532/4  Blansko 678 01, Csehország ID No: 47539569 a www.lampak.hu oldalon található online áruházban történő áruk értékesítéséhez          1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK   1.1. A  Donoci s.r.o. társaság, székhely: Pražská 2532/4,

A vásárlásról
Rendelés menete

Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba (előre beállított mennyiség 1 db). 2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni válassza a "Pénztárhoz" gombot, ezzel a Bevásárlókosárba jut, ahol módja van a szállítási és fizetési mód kiválasztására, a megrendelés módosítására, a szállítási és

A vásárlásról
Szállítási díj

Szállítási díj

Házhozszállítás GLS A szállítás munkanapokon történik. A pontos szállítási időt nem lehet befolyásolni, ajánljuk a csomagot a munkahelyére küldeni. Az elküldés napján küldünk Önnek egy e-mailt az elküldés megerősítésével és a csomagszámmal. Kérjük a csomag átvételére készüljön fel, a futár nem tud várni. A kézbesítés csak az utánvét kifizetése, és az átvételi igazolás aláírása után történik meg,

A vásárlásról
Házhozszállítás, információk

Házhozszállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungary, Csomagküldő és a Magyar posta teljesíti. A GLS hétfőtől-péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat. Ha a feladónak nincs külön árubiztosítása, a GLS a törvényi kötelezettség vállaláson túl minden csomagot biztosít, max. 50.000 Ft áruértékig. A címzett e-mailen vagy SMS-ben értesül a csomag feladásáról. A GLS legfeljebb háromszori kézbesítési

A vásárlásról
Nem tudja befejezni és elküldeni a megrendelését?

Nem tudja befejezni és elküldeni a megrendelését?

Ha problémája van a megrendelés befejezésével, előfordulhat, hogy a böngészője nem működik megfelelően.   Javasoljuk a következőt:  1. Gyors megoldást jelenthet, ha először másik böngészővel próbálkozik. Javasoljuk a következőket: Google Chrome, Opera és Mozilla Firefox. 2. Adott esetben a jelenleg használt böngészőnél törölje a böngészési előzményeket a cookie-kal együtt. 3. Ha

A vásárlásról